Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kucheruk G$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kucheruk G. Factors of Logistics and Forwarding Service Formation and Development [Електронний ресурс] / G. Kucheruk, A. Bozhok // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 2. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_2_18 Транспортно-експедиційне обслуговування є ключовою ланкою системи переміщення вантажів і передбачає розвиток численних сервісних послуг. Надання транспортними підприємствами нових додаткових та нетрадиційних послуг вантажовласникам дозволить розширити коло їх клієнтів, збільшити прибуток останніх від реалізації продукції, полегшити і прискорити впровадження нових транспортних технологій, підвищити стабільність та міцність зв'язків на ринку транспортних послуг. Сформульовані основні вимоги, яким має відповідати сучасне транспортно-експедиційне обслуговування. Управління транспортним обслуговуванням має базуватися на логістичній концепції та її методах, виходити з комплексної оптимізації ресурсів транспортних компаній та вантажовласників, а також інших учасників системи постачання. Оптимізація такого просторово-часового ланцюга, навіть за участю експедиторів-транспортних посередників, являє собою складне науково-практичне завдання. Запропоновані напрями розвитку додаткових і нетрадиційних послуг у транспортно-експедиційному обслуговуванні вантажопотоків, що надасть можливість забезпечити скорочення часу на транспортування та підвищити рівень сервісу. У загальній схемі постачання продукції до споживачів міститься значна кількість ланок - конкретних суб'єктів господарювання, кожний з яких, вирішуючи загальну транспортно-розподільчу задачу, має власну конкурентну стратегію. Важливим є аналіз не тільки становища господарюючих суб'єктів на ринку, й функцій і можливостей їх взаємодії у головних системних задачах транспортно-експедиційного обслуговування, якісного та ефективного просування вантажних потоків.
|
|
|